Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák Boróka Róka Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) által www.borokaroka.hu domain név alatt üzemeltetett webáruház felhasználási és a vásárlást szabályozó feltételeit.

Kérjük, hogy csak akkor használja webáruházunkat, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A szolgáltató adatai

Cégnév / Név: Boróka Róka Kft.
Email cím: borokarooka@gmail.com
Telefon: +36 70 4029461
Cím: 7150 Bonyhád, Dr. Kolta László u. 45/C, Fsz. 3. (számlázási cím)
Adószám: 27407242-2-17

EU adószám: HU27407242
Cégjegyzékszám: 17-09-01-29-22
Nyilvántartásba vétel száma: 2021/08/11
Bankszámlaszám: 11746036 – 24620365

Ügyfélszolgálati telefonszám: +36704029461
Ügyfélszolgálati idő: Hétfőtől – Csütörtökig 09:00 -16:00
Weblap: www.borokaroka.hu

Igénybe vehető szolgáltatások

A www.borokaroka.hu  webáruházban olyan termékeket talál amelyek természetes segítséget nyújtanak kicsiknek és nagyoknak.  Lehetősége van a Felhasználónak megrendelni a webáruház oldalain megjelenített termékeket. A termékek mellett megjelenített ár a darabárakat jelenti, ha az másképpen nincs feltüntetve,)  a szállítási díjat nem tartalmazzák.

A szállítási költség külön kerül feltüntetésre a megrendelés folyamán, mely azután megjelenik az elektronikus számlán is és automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. A webáruházban a kiválasztott szállítási módok szerint lehet átvenni a megrendelt termékeket.

A webáruházon a termékekről megjelenített termékfotók színben és árnyalatban eltérhetnek a valóságtól. Ennek oka a fényképezőgéppel, illetve telefonnal készített képek és különböző monitorok, kijelzők színmegjelenítési módjai.

A webáruházat minden Felhasználó ingyenesen veheti igénybe.

A vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is.

A megrendelés lépései

1. A termék kosárba tétele

A termékeket a különböző kategóriák alatt van lehetőség kiválasztani és a „Kosárba” gomb megnyomásával a kosárba helyezni. Ezután a vásárlás tovább folytatható, vagy pedig véglegesíthető a megrendelés. Amennyiben egy termék elfogyott, a Felhasználó nem tudja megvásárolni a terméket.

A „Kívánságlistára teszem” gomb használatával a Felhasználói fiókban összegyűjthetők a kívánt termékek. A gomb használata azonban nem jelenti a termék megvásárlását.

2. Kosár tartalma

A jobb felső sarokban a Kosár ikonra kattintva beléphetünk a kosár menübe, ahol módosíthatjuk a megrendelésünket: változtathatunk a darabszámon, törölhetünk a termékekből és megadhatjuk a kedvezményre jogosító kuponkódokat.

3. Az adatok megadása

Ennél a mezőnél kell megadni a Felhasználó nevét, a szállítási és számlázási adatokat, és itt lehet kiválasztani a fizetési módot is.

4. Adatbeviteli hibák javítása

Az oldalon szereplő „Vissza” gomb használatával lehetőség van az adatok módosítására (szállítási cím, számlázási cím, név, fizetési mód).

5. Rendelés elküldése

A Felhasználó csak abban az esetben tudja elküldeni a megrendelését, ha elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A rendelés elküldésével a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik.

6. Visszaigazolás

A rendelés leadása után, a megadott Felhasználói e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt vagy online kártyás fizetés esetében egy számlát küld a rendszer a rendeléssel kapcsolatos adatokról.

A megrendelés visszaigazolása

Az elküldött és beérkezett rendelésekről a Szolgáltató legkésőbb 48 órán belül számlát vagy visszaigazoló e-mailt küld a Felhasználónak a távollevők között megkötött szerződés alapján, mely így válik érvényessé.

Felhívjuk a figyelmét, hogy előfordulhat, hogy a levél a spam mappába kerül.

A megrendelés feldolgozása

A megrendeléseket a nap 0-24 órájában van lehetőség leadni. A beérkezett megrendeléseket a Szolgáltató munkanapokon dolgozza fel. A feldolgozási idő 09:00-16:00. A feldolgozási időn túl, a hétvégéken és a munkaszüneti napokon leadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra/fizetve állapotba.

A rendelésekről a fent már említett módon azonnal, de legkésőbb 48 órán belül e-mailt küld a Szolgáltató a számláról, mely azt jelzi hogy sikeresen beérkezett és kifizetésre került a megrendelés.

Szállítás

A Felhasználó által választott fizetési és szállítási módtól függően, a megrendelt termékek legkésőbb a megrendeléstől illetve kifizetéstől számított huszadik munkanapon kerülnek átadásra a szállítást teljesítő cégnek. Amennyiben a termék elkészítése valamilyen oknál fogva késik, abban az esetben telefonon értesítjük a megrendelőt!

Ennek számítása a különböző fizetési módok szerint a következő:

  •  Banki átutalásos fizetés esetén az áru és szolgáltatás ellenértékének bankszámlánkon történő jóváírás napjától,
  • Online bankkártyás fizetés a Felhasználó a megrendelését online bankkártyás szolgáltatás által egyenlíti ki. Erre az OTP Simple Pay rendszerét használja a webáruház.

A Szolgáltató lehetőséget biztosít kiszállításra, GLS csomagponton, utánvétre és személyes átvételre is.

A kiszállítást biztosító futárszolgálat adatai:

Név: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

Telefon: (+36 1) 802-0265

E-mail: info@gls-hungary.com

Személyes csomagátvételi lehetőség:

7150 Bonyhád, Telefonos egyeztetést követően 9:00-16:15 h ig.
Tel.: 0670/4029461

Szállítási díjak

Szállítás módjai (Magyarország)Szállítás díja
GLS futárszolgálat házhozszállítás
GLS csomagpont
1.690 Ft
1.190 Ft
GLS futárszolgálat utánvéttel3.500 Ft
GLS futárszolgálat házhozszállítás, előre utalás esetén 30.000 Ft felettINGYENES
ÁT NEM VETT csomag – visszautasított GLS utánvét rendelés Csomagolási és oda-vissza szállítási költség díja: 3.500Ft / csomag



Az adott megrendelésre vonatkozó pontos szállítási díjat a Szolgáltató a megrendelési folyamatban még a megrendelés leadása előtt, a “Szállítási mód” kiválasztása alatt minden esetben feltünteti.

Szállítási határidők

A szállítási határidő függ a rendelés leadásának időpontjától és a készlettől. A Szolgáltató a rendeléseket, a rendelés leadását követő első munkanapon kezdi el feldolgozni. Ezt követően legkésőbb az huszadik munkanapon kezdeményezi a kiszállítást.

Ha a termék nincs készleten, akkor az átadási idő maximum 40 munkanapot vesz igénybe.

A GLS futárszolgálatnál lehetőség van időzített érkeztetésre is, amennyiben egy későbbi átvételi időpont lenne alkalmasabb a Felhasználónak. A szállítást végző cég a csomag szállítási címére való eljuttatását, a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként változó, de általánosságban elmondható, hogy a szállító cég 1-5 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a címzettnek.

Személyes átvétel során a webáruházon keresztül rendelt termékek 4 munkanapos átvételi határidővel számolhatók. A nem átvett termékek törlődnek az átvételi előjegyzésből, ha azok nem voltak előre kifizetve.

Fizetési feltételek

Utánvéttel történő fizetés

A Felhasználó a megrendelés vételárát és a szállítási költségét átvételkor fizeti meg.

Amennyiben egy utánvétes csomag visszaérkezik hozzánk sikertelen vagy visszautasított kézbesítés miatt, úgy az utánvétel díja (oda-vissza) + a csomagolási díj a vásárlót terheli, mely számlázásra kerül. Kérünk mindenkit, hogy a szállítási címet ellenőrizzék a visszaigazoló e-mailben elküldött adatok alapján.

Az utánvételes rendelések át nem vétele – elutasítása NEM minősül elállásnak. Az elállást 24 h belül vagy a következő munkanapon telefonon szükséges jelezni!
Az utánvételes rendelések visszautasításakor a Vevő vállalja a Boróka Róka Kft. csomagolási és szállítási díjának (oda-vissza) rendezését, melyet a Szállítási díjak pontban is részleteztünk. ( 3500 Ft)

Banki átutalás

A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát banki átutalással teljesíti a Szolgáltató felé. A vételár a Szolgáltató bankszámláján való jóváírás után minősül teljesítettnek, és ezt követően a szállítási határidők keretein belül kerül feladásra a csomag a Felhasználónak. Átutalásnál a közleményben fel kell tünteti a megrendelés számát.

Bank neve: Otp

Bankszámlaszám: 11746036 – 24620365

Kedvezményezett neve: Boróka Róka Kft.

Közlemény: rendelés száma

Számlázás

A Szolgáltató a Számlázz.hu számlázó használatával elektronikus úton küldi el a számlát a megadott e-mail címre.

A megrendelt termékek tulajdonjoga a számla teljesítésével száll át a Felhasználóra.

Rendelés lemondása

A Felhasználónak lehetősége van a rendelés beérkezését követő munkanap reggel 9:00 óráig a rendelés lemondására, viszont csak és kizárólag telefonos ügyfélszolgálaton keresztül teheti meg. Tel.: 06704029461

Kifizetett rendelés esetében a visszautalás és az online kártyás fizetéssel járó költségek a vásárlót terhelik, mely levonásra kerül a visszautalandó összegből. 

Elállási jog

A Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Kivételt képeznek azok a termékek, melyek egyedileg készülnek el a vásárló megrendelése alapján.

Ha a Felhasználó élni kíván az elállási jogával, az Elállási Nyilatkozatot köteles eljuttatni a Szolgáltató részére levélben vagy e-mailben. A Felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi Elállási Nyilatkozatát.

A nem rendeltetésszerű használatból keletkező anyagi kár megtérítését joga van követelni a Szolgáltatónak a Felhasználótól.

A Szolgáltató a visszaküldött csomag beérkezésétől számított legkésőbb 14 napon belül köteles visszatéríteni a termék vételárat a Felhasználó felé.

A visszatérítés során a Szolgáltató utalással egyenlíti ki a termék vételárát.

A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg a terméket vissza nem kapta vagy a Felhasználó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A Felhasználót nem illeti meg az elállási jog:

  • Ha a Felhasználó megrendelésére lett előállítva az adott termék. (Jelen esetben az összes Boróka Róka termék: SóRóka, SzundiRóka, PizsiPajti, Béébi Boróka)
  • Ha kibontotta a dobozt (Minden Boróka belsőre értendő, higiéniai okok miatt)

Ezen jogával a Felhasználó –a gyári, gyártási, minőségi hibás termék esetét ide nem értve –egyedül akkor élhet, ha a terméket eredeti csomagolásával, sérülésmentesen, azaz értékesítéshez és rendeltetésszerű használathoz megfelelő állapotban visszajuttatja a Szolgáltató részére, (sértetlen állapotú termék).

A visszaküldendő árun tehát nem lehet:

  • szakadás
  • folt
  • piszok
  • púder- vagy rúzsnyom
  • más szennyeződés vagy rongálódás.

A fent említett információk alapján a BoRóka Rókákon kívül, más termék esetében nem lehet kimosva, nem hiányozhat belőle az eredeti papírkártya/papírkártyák illetve a leírás és az esetleges plusz csomagolás sem. Az itt felsorolt, vagy ahhoz hasonló rendellenesség esetén (nem sértetlen állapotú termék illetve csomagolás) a Szolgáltató a termék átvételét követően jegyzőkönyvet vesz fel a látható rongálódásról.  Ebben az esetben a Felhasználó nem jogosult a termék árának a visszaigénylésére. Ha a Fogyasztó a Jegyzőkönyvben foglalt megállapítások részére email útján történő megküldését követő 5 munkanapon belül nem reagál, akkor panaszügyét véglegesen lezártnak tekintjük. A visszaküldött termék 3 hónap után megsemmisítésre kerül. Eltérő esetben a Szolgáltató a nem sértetlen állapotú terméket – Felhasználó írásbeli kérésre és költségére – a jegyzőkönyv felvételét és állapotrögzítést követően visszaküldi.

A Felhasználónak mindenképpen figyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítése a Felhasználót terheli.

A Szolgáltató a termék visszaérkezését és megvizsgálását követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, az esetleges jogszabályi felhatalmazáson alapuló levonásokkal.

Az elállás menete

Amennyiben a Felhasználó elállási jogával szeretne élni, azt megteheti az Elállási Nyilatkozat kitöltésével, melyet levélben vagy e-mailben, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára visszaküld a Szolgáltató számára. Az elállási nyilatkoztat e-mailben kérje a Szolgáltatótól. Email cím: borokarooka@gmail.com

A Felhasználó a Szolgáltató felé elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jelezheti, a fent említett módokon.

Amennyiben a Felhasználó az Elállási Nyilatkozatot postai levél útján juttatja el a Szolgáltatóhoz, a levél postára juttatásának dátumát vesszük figyelembe. Postai úton történő küldés esetén ajánlott küldemény megjelölésével adja fel a levelet, hogy a feladás dátuma egyértelműen bizonyítható legyen.

A megrendelt terméket a Felhasználónak vissza kell juttatnia a cég bonyhádi telephelyére vagyis Boróka Róka Kft., 7150 Bonyhád, Fáy ltp. 36/3. , postai ajánlott csomagként, csomagküldő futárszolgálat által, vagy személyesen. A visszaküldéssel kapcsolatos szállítási költségek a Felhasználót terhelik.

Az utánvéttel visszaküldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni.

A termék/termékek vételárát az elállást követően 14 napon belül a Felhasználóval történő egyeztetés alapján a Szolgáltató visszatéríti.

A Felhasználónak a Szolgáltatóval történő előzetes egyeztetést követően lehetősége van a terméket személyesen is visszavinni.

Kellékszavatosságról és termékszavatosságról szóló tájékoztatás

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a borokaroka.hu hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Boróka Róka Kft.. nyújtotta.  A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

A termék hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jogi nyilatkozat és jogérvényesítési lehetőségek

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért. Amennyiben jogsértés merül fel a Szolgáltató együttműködik az eljáró hatóságokkal a felderítés végett.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver esetleges meghibásodásából, a honlap tartalmának harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.

A honlapot mindenki saját felelősségére használja. A rendszerben előforduló esetleges késedelemért, hibáért, az ebből adódó hiányos információ áramlásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.

A Felhasználók által a honlap használata során elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni. A közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A Felhasználó felelőssége a honlapon az általa közzétett tartalmak kapcsán, hogy harmadik személyek jogait, valamint a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsen.

A jelen Általános Szerződési Feltételek alapján a Szolgáltató és Felhasználó között a létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó maga törli, vagy a Szolgáltató törli a Felhasználó regisztrációját.

A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve valamennyi elkészíttetett grafikát, képet, fotót és a honlap felületének elrendezését, ötleteket, megvalósításokat).

A jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Felhasználónak a honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek a használatára, hasznosítására. A honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl, ezen szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel.

A honlapon található tartalomról, képi anyagokról az információkat csak linkelt hivatkozással és engedéllyel lehet felhasználni az interneten:

  • Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek a meghatározott tartalomra kell mutatnia.
  • A www.borokaroka.hu  fő vagy aloldalainak más weboldalba történő beágyazása nem megengedett.
  • A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a Szolgáltató támogatja az adott oldalon kínált szolgáltatás vagy termék megvásárlását, kivéve, ha erről a Szolgáltatóval, előzetesen megkötött szerződésben másképpen rendelkezik.
  • A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést sértő tartalmat.
  • A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a weboldalra mutató link azonnali eltávolíttatására. Ezen felül jogosult arra is, hogy a jogsértéssel összefüggő és felmerült kárának megtérítését követelje.
  • Külön megállapodás nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület vagy adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy a meglévő adatokat felülírni.

Panaszügyintézés és jogérvényesítés

A Felhasználó a megvásárolt termékkel kapcsolatos kifogásait a Szolgáltató felé az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő levélben, e-mail üzenetben, vagy telefonon ügyfélszolgálati időben.

Elérhetőségek

Levelezési cím: 7150, Bonyhád, Dr. Kolta László u. 45/C, Fsz./3

E-mail: borokarooka@gmail.com

Hétfőtől – Csütörtökig
Telefon: +36704029461

A Szolgáltató a felhasználói kifogásokra legkésőbb 3 munkanapon belül válaszol. A Szolgáltató tájékoztatja a vásárlót a jogérvényesítés lehetséges módjairól, helyéről, valamint az arra irányuló határidőkről.

Alternatív vitarendezés

Amennyiben internetes vásárlásával bármilyen gond merül fel, amelyet nem tud velünk rendezni, panaszát a jóváhagyott vitarendezési testülethez az alábbi felületen keresztül küldheti el (online vitarendezés – ODR: Online Dispute Resolution): https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home2.show&lng=HU

Magyarországon ezenkívül a Budapesti Békéltető Testület jogosult jogvitákban eljárni (1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.; e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu).

Egyéb rendelkezések

A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.

Jelen ÁSZF elektronikus formában és kizárólag magyar nyelven kerül megkötésre.

Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató indoklás nélkül bármikor módosíthatja, erről a Felhasználót a honlapon keresztül értesíti. Kérjük, hogy rendszeresen tekintse meg az Általános Szerződési Feltételeket.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztó és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelések leadásával a Felhasználó elfogadja az ÁSZF tartalmát.

2023. 11. 29.