Általános Szerződési Feltételek
Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák Boróka Róka Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) által www.borokaroka.hu domain név alatt üzemeltetett webáruház felhasználási és a vásárlást szabályozó feltételeit.
Kérjük, hogy csak akkor használja webáruházunkat, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A szolgáltató adatai
Cégnév / Név: Boróka Róka Kft.
Email cím: borokarooka@gmail.com
Telefon: +36 70 4029461
Cím: 7150 Bonyhád, Dr. Kolta László u. 45/C, Fsz. 3. (számlázási cím)
Adószám: 27407242-2-17
EU adószám: HU27407242
Cégjegyzékszám: 17-09-01-29-22
Nyilvántartásba vétel száma: 2021/08/11
Bankszámlaszám: 11746036 – 24620365
Ügyfélszolgálati telefonszám: +36704029461
Ügyfélszolgálati idő: Hétfőtől – Csütörtökig 09:00 -16:00
Weblap: www.borokaroka.hu
Igénybe vehető szolgáltatások
A www.borokaroka.hu webáruházban olyan termékeket talál amelyek természetes segítséget nyújtanak kicsiknek és nagyoknak. Lehetősége van a Felhasználónak megrendelni a webáruház oldalain megjelenített termékeket. A termékek mellett megjelenített ár a darabárakat jelenti, ha az másképpen nincs feltüntetve,) a szállítási díjat nem tartalmazzák.
A szállítási költség külön kerül feltüntetésre a megrendelés folyamán, mely azután megjelenik az elektronikus számlán is és automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. A webáruházban a kiválasztott szállítási módok szerint lehet átvenni a megrendelt termékeket.
A webáruházon a termékekről megjelenített termékfotók színben és árnyalatban eltérhetnek a valóságtól. Ennek oka a fényképezőgéppel, illetve telefonnal készített képek és különböző monitorok, kijelzők színmegjelenítési módjai.
A webáruházat minden Felhasználó ingyenesen veheti igénybe.
A vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is.
A megrendelés lépései
1. A termék kosárba tétele
A termékeket a különböző kategóriák alatt van lehetőség kiválasztani és a „Kosárba” gomb megnyomásával a kosárba helyezni. Ezután a vásárlás tovább folytatható, vagy pedig véglegesíthető a megrendelés. Amennyiben egy termék elfogyott, a Felhasználó nem tudja megvásárolni a terméket.
A „Kívánságlistára teszem” gomb használatával a Felhasználói fiókban összegyűjthetők a kívánt termékek. A gomb használata azonban nem jelenti a termék megvásárlását.
2. Kosár tartalma
A jobb felső sarokban a Kosár ikonra kattintva beléphetünk a kosár menübe, ahol módosíthatjuk a megrendelésünket: változtathatunk a darabszámon, törölhetünk a termékekből és megadhatjuk a kedvezményre jogosító kuponkódokat.
3. Az adatok megadása
Ennél a mezőnél kell megadni a Felhasználó nevét, a szállítási és számlázási adatokat, és itt lehet kiválasztani a fizetési módot is.
4. Adatbeviteli hibák javítása
Az oldalon szereplő „Vissza” gomb használatával lehetőség van az adatok módosítására (szállítási cím, számlázási cím, név, fizetési mód).
5. Rendelés elküldése
A Felhasználó csak abban az esetben tudja elküldeni a megrendelését, ha elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A rendelés elküldésével a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik.
6. Visszaigazolás
A rendelés leadása után, a megadott Felhasználói e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt vagy online kártyás fizetés esetében egy számlát küld a rendszer a rendeléssel kapcsolatos adatokról.
A megrendelés visszaigazolása
Az elküldött és beérkezett rendelésekről a Szolgáltató legkésőbb 48 órán belül számlát vagy visszaigazoló e-mailt küld a Felhasználónak a távollevők között megkötött szerződés alapján, mely így válik érvényessé.
Felhívjuk a figyelmét, hogy előfordulhat, hogy a levél a spam mappába kerül.
A megrendelés feldolgozása
A megrendeléseket a nap 0-24 órájában van lehetőség leadni. A beérkezett megrendeléseket a Szolgáltató munkanapokon dolgozza fel. A feldolgozási idő 09:00-16:00. A feldolgozási időn túl, a hétvégéken és a munkaszüneti napokon leadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra/fizetve állapotba.
A rendelésekről a fent már említett módon azonnal, de legkésőbb 48 órán belül e-mailt küld a Szolgáltató a számláról, mely azt jelzi hogy sikeresen beérkezett és kifizetésre került a megrendelés.
Szállítás
A Felhasználó által választott fizetési és szállítási módtól függően, a megrendelt termékek legkésőbb a megrendeléstől illetve kifizetéstől számított huszadik munkanapon kerülnek átadásra a szállítást teljesítő cégnek. Amennyiben a termék elkészítése valamilyen oknál fogva késik, abban az esetben telefonon értesítjük a megrendelőt!
Ennek számítása a különböző fizetési módok szerint a következő:
- Banki átutalásos fizetés esetén az áru és szolgáltatás ellenértékének bankszámlánkon történő jóváírás napjától,
- Online bankkártyás fizetés a Felhasználó a megrendelését online bankkártyás szolgáltatás által egyenlíti ki. Erre az OTP Simple Pay rendszerét használja a webáruház.
A Szolgáltató lehetőséget biztosít kiszállításra, GLS csomagponton, utánvétre és személyes átvételre is.
A kiszállítást biztosító futárszolgálat adatai:
Név: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
Telefon: (+36 1) 802-0265
E-mail: info@gls-hungary.com
Személyes csomagátvételi lehetőség:
7150 Bonyhád, Telefonos egyeztetést követően 9:00-16:15 h ig.
Tel.: 0670/4029461
Szállítási díjak
Szállítás módjai (Magyarország) | Szállítás díja |
GLS házhozszállítás MPL házhozszállítás GLS csomagpont | 1.850 Ft 1.990 Ft 1.190 Ft |
GLS futárszolgálat utánvéttel | 3.660 Ft |
GLS futárszolgálat házhozszállítás, előre utalás esetén 30.000 Ft felett | INGYENES |
ÁT NEM VETT csomag – visszautasított GLS utánvét rendelés | Csomagolási és oda-vissza szállítási költség díja: 3.660 Ft / csomag |
Az adott megrendelésre vonatkozó pontos szállítási díjat a Szolgáltató a megrendelési folyamatban még a megrendelés leadása előtt, a “Szállítási mód” kiválasztása alatt minden esetben feltünteti.
Szállítási határidők
A szállítási határidő függ a rendelés leadásának időpontjától és a készlettől. A Szolgáltató a rendeléseket, a rendelés leadását követő első munkanapon kezdi el feldolgozni. Ezt követően legkésőbb az huszadik munkanapon kezdeményezi a kiszállítást.
Ha a termék nincs készleten, akkor az átadási idő maximum 40 munkanapot vesz igénybe.
A GLS futárszolgálatnál lehetőség van időzített érkeztetésre is, amennyiben egy későbbi átvételi időpont lenne alkalmasabb a Felhasználónak. A szállítást végző cég a csomag szállítási címére való eljuttatását, a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként változó, de általánosságban elmondható, hogy a szállító cég 1-5 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a címzettnek.
Személyes átvétel során a webáruházon keresztül rendelt termékek 4 munkanapos átvételi határidővel számolhatók. A nem átvett termékek törlődnek az átvételi előjegyzésből, ha azok nem voltak előre kifizetve.
Fizetési feltételek
Utánvéttel történő fizetés
A Felhasználó a megrendelés vételárát és a szállítási költségét átvételkor fizeti meg.
Amennyiben egy utánvétes csomag visszaérkezik hozzánk sikertelen vagy visszautasított kézbesítés miatt, úgy az utánvétel díja (oda-vissza) + a csomagolási díj a vásárlót terheli, mely számlázásra kerül. Kérünk mindenkit, hogy a szállítási címet ellenőrizzék a visszaigazoló e-mailben elküldött adatok alapján.
Az utánvételes rendelések át nem vétele – elutasítása NEM minősül elállásnak. Az elállást 24 h belül vagy a következő munkanapon telefonon szükséges jelezni!
Az utánvételes rendelések visszautasításakor a Vevő vállalja a Boróka Róka Kft. csomagolási és szállítási díjának (oda-vissza) rendezését, melyet a Szállítási díjak pontban is részleteztünk. ( 3500 Ft)
Banki átutalás
A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát banki átutalással teljesíti a Szolgáltató felé. A vételár a Szolgáltató bankszámláján való jóváírás után minősül teljesítettnek, és ezt követően a szállítási határidők keretein belül kerül feladásra a csomag a Felhasználónak. Átutalásnál a közleményben fel kell tünteti a megrendelés számát.
Bank neve: Otp
Bankszámlaszám: 11746036 – 24620365
Kedvezményezett neve: Boróka Róka Kft.
Közlemény: rendelés száma
Számlázás
A Szolgáltató a Számlázz.hu számlázó használatával elektronikus úton küldi el a számlát a megadott e-mail címre.
A megrendelt termékek tulajdonjoga a számla teljesítésével száll át a Felhasználóra.
Rendelés lemondása
A Felhasználónak lehetősége van a rendelés beérkezését követő munkanap reggel 9:30 óráig a rendelés lemondására, viszont csak és kizárólag telefonos ügyfélszolgálaton keresztül teheti meg. Tel.: 06704029461
Ezt követően a termékek gyártás alá kerülnek, nem lehet lemondani a rendelést.
Kifizetett rendelés esetében a visszautalás és az online kártyás fizetéssel járó költségek a vásárlót terhelik, mely levonásra kerül a visszautalandó összegből.
Elállási jog
A Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Kivételt képeznek azok a termékek, melyek a vásárló megrendelése alapján készülnek el.
Ha a Felhasználó élni kíván az elállási jogával, az Elállási Nyilatkozatot köteles eljuttatni a Szolgáltató részére levélben vagy e-mailben. A Felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi Elállási Nyilatkozatát.
A nem rendeltetésszerű használatból keletkező anyagi kár megtérítését joga van követelni a Szolgáltatónak a Felhasználótól.
A Szolgáltató a visszaküldött csomag beérkezésétől számított legkésőbb 14 napon belül köteles visszatéríteni a termék vételárat a Felhasználó felé.
A visszatérítés során a Szolgáltató utalással egyenlíti ki a termék vételárát. A visszautalás és az online kártyás fizetéssel járó költségek a vásárlót terhelik, mely levonásra kerül a visszautalandó összegből.
A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg a terméket vissza nem kapta vagy a Felhasználó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
A Felhasználót nem illeti meg az elállási jog:
- Ha a Felhasználó megrendelésére lett előállítva az adott termék.
Boróka Róka termékek: SóRóka, SzundiRóka, PizsiPajti, PajtiArc, Béébi Boróka.
Továbbá Babafészek, Babafészekhez tartozó kivehető betét, rácsvédő, tároló, törölköző, poncsó, nyakpárna, neszesszer, ovis zsák, tornazsák, derékalj, ovis ágynemű szett, huzat illetve az ágyneműtartó táska. - Ha kibontotta a fóliát, dobozt (higiéniai okok miatt)
Ezen jogával a Felhasználó –a gyári, gyártási, minőségi hibás termék esetét ide nem értve –egyedül akkor élhet, ha a terméket eredeti csomagolásával, sérülésmentesen, azaz értékesítéshez és rendeltetésszerű használathoz megfelelő állapotban visszajuttatja a Szolgáltató részére, (sértetlen állapotú termék).
A visszaküldendő árun tehát nem lehet:
- szakadás
- folt
- piszok
- púder- vagy rúzsnyom
- más szennyeződés vagy rongálódás.
A fent említett információk alapján (lásd a kivételt képező fent felsorolt termékek) más termék esetében nem lehet kimosva, nem hiányozhat belőle az eredeti papírkártya/papírkártyák illetve a leírás és az esetleges plusz csomagolás sem. Az itt felsorolt, vagy ahhoz hasonló rendellenesség esetén (nem sértetlen állapotú termék illetve csomagolás) a Szolgáltató a termék átvételét követően jegyzőkönyvet vesz fel a látható rongálódásról. Ebben az esetben a Felhasználó nem jogosult a termék árának a visszaigénylésére. Ha a Fogyasztó a Jegyzőkönyvben foglalt megállapítások részére email útján történő megküldését követő 5 munkanapon belül nem reagál, akkor panaszügyét véglegesen lezártnak tekintjük. A visszaküldött termék 3 hónap után megsemmisítésre kerül. Eltérő esetben a Szolgáltató a nem sértetlen állapotú terméket – Felhasználó írásbeli kérésre és költségére – a jegyzőkönyv felvételét és állapotrögzítést követően visszaküldi.
A Felhasználónak mindenképpen figyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítése a Felhasználót terheli.
A Szolgáltató a termék visszaérkezését és megvizsgálását követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, az esetleges jogszabályi felhatalmazáson alapuló levonásokkal.
Az elállás menete
Amennyiben a Felhasználó elállási jogával szeretne élni, azt megteheti az Elállási Nyilatkozat kitöltésével, melyet levélben vagy e-mailben, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára visszaküld a Szolgáltató számára. Az elállási nyilatkoztat e-mailben kérje a Szolgáltatótól. Email cím: borokarooka@gmail.com
A Felhasználó a Szolgáltató felé elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jelezheti, a fent említett módokon.
Amennyiben a felhasznált, a visszaküldött rendeléséhez ingyenesen szállítási költséget kapott, úgy a visszaküldés tekintetében, mindez semmissé válik így a termékek árából levonására kerül. (1850 Ft)
Amennyiben a Felhasználó az Elállási Nyilatkozatot postai levél útján juttatja el a Szolgáltatóhoz, a levél postára juttatásának dátumát vesszük figyelembe. Postai úton történő küldés esetén ajánlott küldemény megjelölésével adja fel a levelet, hogy a feladás dátuma egyértelműen bizonyítható legyen.
A megrendelt terméket a Felhasználónak vissza kell juttatnia a cég bonyhádi telephelyére vagyis Boróka Róka Kft., 7150 Bonyhád, Fáy ltp. 36/3. , postai ajánlott csomagként, csomagküldő futárszolgálat által, vagy személyesen. A visszaküldéssel kapcsolatos szállítási költségek a Felhasználót terhelik.
Az utánvéttel visszaküldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni.
A termék/termékek vételárát az elállást követően 14 napon belül a Felhasználóval történő egyeztetés alapján a Szolgáltató visszatéríti.
A Felhasználónak a Szolgáltatóval történő előzetes egyeztetést követően lehetősége van a terméket személyesen is visszavinni.
Kellékszavatosságról és termékszavatosságról szóló tájékoztatás
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a borokaroka.hu hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Boróka Róka Kft.. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
A termék hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jogi nyilatkozat és jogérvényesítési lehetőségek
A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért. Amennyiben jogsértés merül fel a Szolgáltató együttműködik az eljáró hatóságokkal a felderítés végett.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver esetleges meghibásodásából, a honlap tartalmának harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.
A honlapot mindenki saját felelősségére használja. A rendszerben előforduló esetleges késedelemért, hibáért, az ebből adódó hiányos információ áramlásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
A Felhasználók által a honlap használata során elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni. A közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
A Felhasználó felelőssége a honlapon az általa közzétett tartalmak kapcsán, hogy harmadik személyek jogait, valamint a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsen.
A jelen Általános Szerződési Feltételek alapján a Szolgáltató és Felhasználó között a létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó maga törli, vagy a Szolgáltató törli a Felhasználó regisztrációját.
A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve valamennyi elkészíttetett grafikát, képet, fotót és a honlap felületének elrendezését, ötleteket, megvalósításokat).
A jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Felhasználónak a honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek a használatára, hasznosítására. A honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl, ezen szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel.
A honlapon található tartalomról, képi anyagokról az információkat csak linkelt hivatkozással és engedéllyel lehet felhasználni az interneten:
- Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek a meghatározott tartalomra kell mutatnia.
- A www.borokaroka.hu fő vagy aloldalainak más weboldalba történő beágyazása nem megengedett.
- A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a Szolgáltató támogatja az adott oldalon kínált szolgáltatás vagy termék megvásárlását, kivéve, ha erről a Szolgáltatóval, előzetesen megkötött szerződésben másképpen rendelkezik.
- A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést sértő tartalmat.
- A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a weboldalra mutató link azonnali eltávolíttatására. Ezen felül jogosult arra is, hogy a jogsértéssel összefüggő és felmerült kárának megtérítését követelje.
- Külön megállapodás nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület vagy adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy a meglévő adatokat felülírni.
Panaszügyintézés és jogérvényesítés
A Felhasználó a megvásárolt termékkel kapcsolatos kifogásait a Szolgáltató felé az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő levélben, e-mail üzenetben, vagy telefonon ügyfélszolgálati időben.
Elérhetőségek
Levelezési cím: 7150, Bonyhád, Dr. Kolta László u. 45/C, Fsz./3
E-mail: borokarooka@gmail.com
Hétfőtől – Csütörtökig
Telefon: +36704029461
A Szolgáltató a felhasználói kifogásokra legkésőbb 3 munkanapon belül válaszol. A Szolgáltató tájékoztatja a vásárlót a jogérvényesítés lehetséges módjairól, helyéről, valamint az arra irányuló határidőkről.
Alternatív vitarendezés
Amennyiben internetes vásárlásával bármilyen gond merül fel, amelyet nem tud velünk rendezni, panaszát a jóváhagyott vitarendezési testülethez az alábbi felületen keresztül küldheti el (online vitarendezés – ODR: Online Dispute Resolution): https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home2.show&lng=HU
Magyarországon ezenkívül a Budapesti Békéltető Testület jogosult jogvitákban eljárni (1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.; e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu).
Egyéb rendelkezések
A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.
Jelen ÁSZF elektronikus formában és kizárólag magyar nyelven kerül megkötésre.
Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató indoklás nélkül bármikor módosíthatja, erről a Felhasználót a honlapon keresztül értesíti. Kérjük, hogy rendszeresen tekintse meg az Általános Szerződési Feltételeket.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztó és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelések leadásával a Felhasználó elfogadja az ÁSZF tartalmát.
2023. 11. 29.